Uitslag wachtkamer-enquête
Zoals u misschien weet heeft er de afgelopen maanden een enquête in onze wachtkamer gelegen. Die is door veel patiënten ingevuld, en natuurlijk willen wij u laten wat daaruit naar voren is gekomen.
Positief wordt door u ervaren: de vriendelijkheid en kundigheid van artsen en assistenten. Er wordt goed naar u geluisterd en de tijd genomen tijdens een contact. Er is voldoende aandacht voor uw klachten, en er wordt samen met u naar een oplossing gezocht. U voelt zich serieus genomen en wordt netjes geholpen.
Wat kan er beter?
Vooral de telefonische bereikbaarheid liet volgens u te wensen over, de wachttijd was soms erg lang en het bandje stond er regelmatig op. Dit was vooral op de maandagmorgen hinderlijk.
Een aantal mensen zou graag meer privacy willen in de wachtkamer, omdat er vanuit de gemeenschappelijke gang in de wachtkamer gekeken kan worden.
Wat gaan we doen?
We hebben inmiddels uren van de assistentes uitgebreid, waardoor er op drukke momenten sneller opgenomen kan gaan worden. Hopelijk gaat u dat als patiënt in het vervolg ook zo ervaren. Mocht dat niet zo zijn dan horen we dit graag van u terug.
We gaan het raam aan de gangzijde deels laten beplakken met ondoorzichtig folie om zo meer privacy te creëren.
We bedanken u voor het invullen en meedenken, en zullen wellicht in de toekomst vaker om uw mening gaan vragen.